Denn aus diesen besteht das Liedermacher Programm von Tanja Silcher. 2018 hat die Kontrabassistin angefangen, ihre mutigen Gedanken in eigene Lieder mit deutschen Texten zu packen. Daraus entstand ein facettenreiches Repertoire das es in sich hat. Zeitweilen sind die Texte frech, provokant oder ironisch. Dennoch gibt es auch Momente von fragiler Träumerei und kernigem Humor.
Mit Benedikt Schweigstill am Akkordeon und Al Ginter an Percussion und Gesang hat die Künstlerin zwei hochkarätige Musiker im Gepäck, die auf künstlerisch anspruchsvollem Niveau unterhalten. Die musikalische Darbietung gepaart mit den charmanten Ansagen der Liedermacherin versprechen einen
spannenden und abwechslungsreichen Abend voller mutiger Gedanken.
Besetzung:
Tanja Silcher, Kontrabass, Gesang, Gitarre
Al Ginter, Percussion, Gesang
Benedikt Schweigstill, Akkordeon
Op youtube ënner Tanja Silcher fann dir nach vill aner Museksvideoen vum Tanja Silcher
Opféierunge waren: 27.01/28.01/ 30.01/03.02/04.02/05.02/30.01
Harmonie Municipale Esch-sur-Alzette (Escher Stadmusek)
Direktioun: Jean Thill
mat de Solisten:
Gaby Wolter-Boever Sopran
Yannchen Hoffmann Mezzo-Sopran
Fernand Delosch, Al Ginter Tenor
Carlo Hartmann Baryton
Wie kennt se net? Wien huet net scho mat hinne gedreemt, gelaacht oder och emol eng Tréin an d’A kritt? Mat de wonnerschéine Melodien aus de Fiedere vu Lehar, Dicks, Offenbach, Beicht, Benatzky, Stolz an aneren.
Loosst iech entféieren an d’Dramwelt vun der Operett a begéint de Figuren aus dem Vogelhändler, Carmen, der Mum Séiss, der Lustigen Witwe, dem Scholdschäin an aus aneren däitschen a lëtzebuergesche Wierker.
Verbréngt en onvergiesslechen Owend mat bekannte Figuren aus der Däitscher an der Lëtzebuerger Operettewelt.
Daucht an an d’Geschicht vum Marie-Madeleine, begleet hatt op der Sich no sengem Gléck a freet iech op en onerwaartent Happy-end.
E Concert mat zeenischen Iwwergäng mat enger Auswiel vun bekannten Operettenevergreens : «Ja das Studium der Weiber ist schwer», «Lippen schweigen», «Da geh’ ich ins Maxim»,.... an awer och Lëtzebuerger Lidder wéi: «Et gi vill schéi Rousen», «Gëff mer eng Beess», «Marie-Madeleine»,... Dobäi geselle sech déi eng oder aaner reng instrumental Stécker, Ouvertüren oder Interlüden.
Tickeeën: philharmonie.lu